kurdele nakışı /Ribbon embroidery

Bloguma Hoş geldiniz .Keyifli vakit geçirmenizi dilerim.Beğendiğiniz modellere yorum ekleyip fikirlerinizi belirtirseniz memnun olurum .Sevgilerimle

Followers

Saturday, May 29, 2010

kurdele nakışı havlu ve seccade nişan takımı / Ribbon embroidery

Aslında bu bir nişan takımı bohçanın resmi elimde olmadığı için yayınlayamadım
Kurdele nakışı bilmeyen bir arkadaşıma buradaki teknikleri gösterdim birazda yardımcı oldum .İlk işi olmasına rağmen çok başarılı oldu bence .

4 comments:

  1. çok hoş olmuş arkadaşınız ve sizin ellerinize sağlık
    ilk çalışması demişsiniz arkadaşınız baya becerikli bi hatunmuş :) tbrklerrr

    ReplyDelete
  2. bilmeyen birinin bilmedigi bir işi biraz yardımla bu kadar güzel yapması öğgüye değer doğrusu ikinizinde ellerine sağlık

    ReplyDelete
  3. İyi geceler,senin yaptıklarını görünce,ben kendimi bir şey yapıyor gibi göremedim:))Ellerine sağlık hayatım.Senin öğrencin olabilirim.Sevgilerimle

    ReplyDelete
  4. Sevgili Beyaz mendil İltfiatınız için çok çok teşekkür ederim .Utandırdınız beni ne diyeceğimi bilemiyorum :S Lütfen böyle söylemeyin sizin yaptıklarınız da çok güzel ve övgüye layık .Tabiki istediğiniz herhangi birşeyi( benimde bildiğim) seve seve öğretmek isterim size ama bir arkadaş gibi :) Öğretmen öğrenci gibi değil

    ReplyDelete

Bir şeyler söylemek ister miydiniz? :)